3 Mart 2014 Pazartesi

Misafirlerimiz Var

Bahçede türlü çeşit hayvanla birlikte bir çift de kumrumuz var, bir buçuk yıldır tanıyorum ben kendilerini ama eşimin söylediğine göre yıllardır bahçedeki erik ağacında yaşıyorlarmış. Yalnız şimdiye kadar yumurtalarını pek başarıyla koruyamamış sansar ve kediler yüzünden. Bu sene dişi kuşumuz önce balkona yuva yapmayı denedi çalı çırpı topladı getirdi sonra memnun kalmamış olacak ki büyük bir saksıya kuluçkaya yatmaya karar verdi. 

Ve nihayet bugün minik kuşlarımız yumurtalarından çıkmışlar, Şükrü'den onları nasıl korudum bunca zaman ben bilirim bu arada :/ Bir keresinde bizzat elinden almışlığım var hayvanı yakalamış yoluyordu son anda yetiştim. İnşallah bu minikler de büyüyecekler sağ salim uçacaklar yuvadan ♥♥




10 yorum:

  1. amanınnnn eridimmmm burada valla ne kadar güzeller Esra :) Çok şanslısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çirkinler di mi :) bir o kadar da sevimliler ama ♥

      Sil
  2. çok minikler ama bunlarrr oyy :)
    yuvadan uçuncaya kadar Şükrü ye aman dikkat..!
    bu güzellikleri bizimle paylaştığın için teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  3. Ayy maşallah ya çok tatlılar :)

    YanıtlaSil
  4. maşallah maşşalah bloğumda cekılsım var beklerım *-*

    YanıtlaSil
  5. Ay canım benim yaa ne kadar minikleeeer:)

    YanıtlaSil
  6. Aahh maşallah miniklere ♥ Hakikaten pek çirkinler ama çooook tatlılar, nasıl da kuzu kuzu oturuyorlar :)) Umarım sağ salin büyüyüp, uçup giderler :)

    YanıtlaSil
  7. Oyy minnoşlar, sağlıkla büyüsün pır pır uçsunlar.

    YanıtlaSil
  8. Çok sirinler.yaklasik 4sene onceesimle yolda kumru yavrusu bulmustuk.aldik eve getirdik.esim agziyla besledi:)buyuttk.ucurduk.guzel bi his...

    YanıtlaSil