26 Ağustos 2013 Pazartesi

Diyet :(

Diyet muhabbetini de, kalori hesabını da hiç sevmem oldum olası hayatımda da yapmamışımdır. Kilomdaki değişiklikler hep isteğim dışı olmuştur yıllardır fakat şu bir yılda çılgıncasına kilo aldım, mecburen fren basmam gerekti. 

Gün içinde yeterince hareket etmemem, kayınvalidemin lezzetli yemekleri, eşimin iştahı derken olanlar oldu, şimdi diyet zamanı. Çok yiyen bir yapım hiç bir zaman olmamıştır lakin abur cubur ve hamur işine inanılmaz düşkünüm ve tabii ki çikolata ♥

Şu an beni en çok zorlayan şeyler çikolata ve hamur işleri zaten. Yine de bir şekilde bu hayata alışıp sadece diyet olarak değil sağlıklı beslenme adına mümkün olduğunca bu şekilde beslenmek istiyorum.

Good old days


Çikolatalar, çaylar, kurabiyeler benden sorulurdu :'(

Şimdi ise şu hallerdeyim

Bol şans dileyin bana, bu aralar ihtiyacım var :/ Çikolatalarla vedalaşmak hiç kolay değil zira...

11 yorum:

  1. benimse tatlılarla aram az olmasına ragmen ekmekle olan ilişkim hep kilo alma sebebimmiş,ekmegi kesince farkettim:)kolay gelsin

    YanıtlaSil
  2. Ayy birde ben ya Allah deyip bir diyete başlasam çok iyi olacak ya.şu kilolardan kurtulmak istiyorum.başladıysan olay bitmiştir arkadaşım.kolay gelsin darısıda bana.

    YanıtlaSil
  3. koay gelsın canım ben ramazandan once dukan dıyetıne basladıım ve bır ayda yedı kılo verdım ve hayatımın en hızlı kılo verısıydı bu ama ramazanda oruç tuttuğum ıcım dıyete devam edemedim ve birazcık gerı aldım sımdı tekrar baslayaacagım ..
    sıkma canının ınsan kıloları verınce yüzünde güller acıyor paslaşalım sıksık yaz :) kolYGELSIN.

    YanıtlaSil
  4. Dukan diyeti kitabı vardı kardeşimde keşke alsaymışım desene :/ Şu an da gerçi diyetisyenle başladım diyete, kısa vadede işe yaraması motivasyonum açısından iyi oldu ama :) bu hızla gidebilsem keşke de çok zor :(

    YanıtlaSil
  5. Merhaba. Ben de kilo vermeye beyninizi de ikna etmek için, daha doğrusu sağlıklı yaşamaya... "elveda çikolatalar :(" yerine, "yaşasın sağlıklı hayat :)" demek için Taş Devri Diyeti kitabının sizi çok fazla ikna edeceğini düşünüyorum. Okuduğunuzda çikolata ve hamur işlerine zehir gibi bakıp, "iyi ki" diyeceksiniz bence :) Bu arada diyet diye geçiyor kitap; fakat aslında bir sağlıklı yaşam kitabı.
    Esen kalınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam NurSer,

      Bahsettiğiniz kitabı ilk defa duyuyorum desem kızmayın olur mu, dediğim gibi bu konularla hiç ilgim olmamıştı daha önce :/ Ama mutlaka en kısa zamanda alıp okuyacağım :) çok teşekkürler, sevgiler...

      Sil
  6. merhaba cnm :) bende nursere katılıyorum sağlıklı hayat için hepimizin kilolarımıza dikkat etmesi gerekiyor... kilo alamayan ben bile son 2 senedir ideal kilomun çok üstüne çıktım malesef:( kalori sepeti diye bir site var oraya üye olmanı tavsiye ederim şuanki kilonu ve hedef kilonu yazıyorsun günlük kalori ihtiyacını hesaplıyor sana ve ne yiyorsan onların kalorilerini bulabiliyorsun daha kaç kalori alman gerektiğinin takibini yapabiliyorsun harika bir site gir bak bence ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baktım canım da bu kalori hesabı hiç bana göre değil hele şimdi okullar başlıyor vaktim olur mu bilmem :/ ekmeği çıkardım sayılır hayatımdan, şekeri sadece çayla alıyorum sabah bi bardak, sebze ağırlıklı besleniyorum spor yapıyorum baya toparladım şimdiden böyle devam etsem epey kilo vericem sanırım :)

      Sil
  7. Öncelikle tuzum kuru, çok şükür kilo problemim yok o nedenle diyet yapanlarla %100 empati kuramayabilirim ama eşim evlendikten sonra 18 kilo verdi benim yoğun çabalarımla. Bu nedenle bu konuda artık uzmanlaştım. Okumadığım diyet kitabı kalmadı ama mesela Dukan bana hiç de sağlıklı gelmiyor. Karatay çok daha uygulanabilir ve sağlıklı bir diyet daha doğrusu diyet filan değil yaşam tarzı. Sen ne yöntem uyguluyorsun bilmiyorum ama asıl söyleyeceğim de zaten şuydu. Lütfen sporu ihmal etme. Şekeri azaltıp, akşam yemeklerindeki öğünleri küçültüp (mümkünse çorba-yoğurt-salata) bir de mutlaka ama mutlaka spor yaparsan sonuca ulaşacağının canlı kanıtı bizim evde :) Kolaylıklar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vaav 18 kilo verdiren eş ben de istiyorum, benimle evlenir misin :D

      çok haklısın diyet değil yaşam tarzı. dediklerini yapıyorum ben de. 18'de gözüm yok 8 olsun benim olsun :D

      Sil
    2. Hahah çok tatlısın :) benimle evlenmeye gerek yok sen şekeri kes, akşam yemeklerini azalt ve düzenli sporunu yap zaten farkı kısa sürede göreceksin :) desteğe ihtiyacın olursa motivasyon için buralarda olacağım ;)

      Sil