1 Ağustos 2013 Perşembe

Kuzguncuk

Blogda da yazdığım üzere Fatih'te yaşıyorum ben. Göç nedeniyle demografik yapısı çok parlak olmayan bir yer burası. Yine de İstanbul'un merkezinde olmayı hatta eskilerin İstanbul dediği yerde olmayı seviyorum ben tüm kalabalığına gürültüsüne gün be gün artan göçüne rağmen. Burdaki tarihin, evlerin, camilerin, kiliselerin verdiği duyguyu hiç bir semtte alamamıştım şimdiye kadar. Ama sanırım artık favori semtim Fatih değil Kuzguncuk. Bu kadar güzel korunmuş bir tarih, böyle tertemiz sessiz sakin sokaklar, mis gibi ağaçlar... Sanki İstanbul değil de ufak bir sahil kasabası gibi ki bana fazlasıyla İzmir'i hatırlattı Kuzguncuk.

Neyse fazla söze gerek yok; ben susayım fotoğraflar konuşssun.

Boğaziçi Köprüsü'den geçtik karşıya, daha kolay oldu Kuzguncuk'a varmamız.


Köprüden Topkapı Sarayı


Veee işte başlıyoruz














Gezdik yorulduk, sahilde bir kafede dinlendik. Manzaramız şahaneydi


Bu fotoğrafları onlarcası arasında zor seçtim. Bence siz de fotoğraflarla yetinmeyip en kısa zamanda bir Kuzguncuk turu yapın, kesinlikle görülmeye değer bir semt.

Bir dahaki yazıda görüşene kadar kendinize iyi bakın...


6 yorum:

  1. gerçektende anlattığın kadar varmış, çok güzel bir semtmiş..bende hiç gitmedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle tavsiye ederim, sanki istanbul değil bambaşka bir yer...

      Sil
  2. kuzguncuk son zamanlarda evlenen çiftlerin dış mekan fotoğraf çekimleri için tercih ettiği mekanların başında geliyor,
    benim de çok sevdiğim bir semttir, hani durumum hallice olsa kuzguncukta yaşayıp yaşlanmayı pek bir isterdim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, biz de bir çiftin çekimine denk geldik. Hatta arabayı park ettik onları gördük, saatlerce gezdik geri döndük hala ordaydılar. Ne çok yorulmuşlardır o kadar saatte...

      Sil